從”Spice Up, Africa!”戀上東非


置身非洲大草原欣賞動物世界可能係好多人嘅夢想,點先可以深入了解呢動物世界?由我哋嘅『Spice Up, Africa! 』展覽開始喇…..

K11 聯同港大生態學系已經連續第二年到東非考察,今次嘅目的地係東非嘅肯亞同坦桑尼亞。上年焦點放喺介紹動物方面,今年我哋就將目光放喺「生態旅遊」。近年好多人都講保育,各地興起一片生態旅遊熱,究竟佢哋又係唔係識得”何謂生態旅遊”? 佢哋所講嘅親近大自然,會唔會破壞緊大自然呀? 所以我哋特意綜合將過去兩年考察嘅精髓,將我哋場內嘅「18個藝窗」變成一本旅遊GUIDE BOOK,加上導賞團有專人介紹東非所見所聞,生動咁同大家分享生態旅遊嘅意義。經過咗呢次行程,好想令大家思考人與自然共融嘅重要性,我哋好希望唻參觀展覽嘅朋友都明白生態旅遊嘅真正意義。

大家黎K11參與『Spice Up, Africa! 戀上東非』生態之旅喇!每日下午3點至5點嘅『專題導賞團』會有專人為大家講解非洲嘅生態知識,快啲到G層禮賓部報名,又或者致電3118 8070查詢喇。

This entry was posted in K Angle. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

