單車隨想曲


 

單車帶給我很多有趣的回憶。 第一部理所當然係三輪車,冇鏈但好玩在要停就停。 大個D就踩輔助轆, 係我阿媽教我才學識平衡,不過都學咗好耐至識用迫力停車,細個成日停唔到就跳車,真係好對唔住D車。

同好多城市人一樣, 只有去大埔沙田租單車踩才可滿足踩單車的樂趣。我常幻想自己有部單車,可以早上四時落街由灣仔沿著電車路踩到筲箕灣,又或者去堅尼地城。香港島好處就係平地多。

一般居所都寸金尺土,放一部單車在家內實俾家人或伴侶投訴。但有誰不嚮往一部不用燃料,沒有running cost, 不會排廢氣又可以享受涼風送爽及運動練氣的私家交通工具?

摺合單車的誕生成為很多人的上車盤。但我之前都冇心動過,因為我覺得單車都係車,要型,要有黃金比例,我接受唔到一些對摺就算的設計,又或者摺到好細但個車轆好似Roller 鞋個轆咁大,試問點可以踩出街?

後來從雜誌認識到英國一位設計師Mark Sanders設計的摺合單車,三角形的設計令部車無論打開,或摺合,都令旁人行注目禮。而且摺合後還可以垂直擺放,最適合放在闊縫隙當中。越來越多知名設計師推出單車,令單車成為潮流一部份。

現在最希望政府早日放寬電動單車的立法,令上斜不再是難事,以科技輔助環保。

祝你早日找到一輛屬於自己的單車。

This entry was posted in Living. Bookmark the permalink.

One Response to 單車隨想曲

  1. ku says:

    我也在幻想可以踩單車遊走香港每一處,如果香港好像外國、台灣、日于等那麼
    可以在建設完善的單車設施,令到灣仔、中環地區都可以踩單車就好了!

Leave a Reply

